Információk a megrendelés folyamatáról

A Boxingclub.hu domain név és a webáruház, valamint a Boxingclub.hu néven üzemeltetett webáruházban található valamennyi árucikk a KG-Promotion Kft. tulajdonát képezi.

KG-Promotion Kft.
6500 Baja, Szentjánosi u. 3.
Telefonszám: +36-30-525-9646
E-mail: boxzsaknagyker@gmail.com

A tévesztett adatokat, ill. hibás termékeket vevőszolgálatunknál e-mailben boxzsaknagyker@gmail.com, telefonon a +36 30 525 9646 számon vagy levélben:
KG Promotion Kft. 6500 Baja, Szentjánosi u. 3. jelezheti.

Amit az internetes vásárlásról tudni kell:
Internetes vásárlással kapcsolatos információk a Fogyasztóvédelmi Főfelügyelőség weboldalán:
http://www.nfh.hu/magyar/hasznos/vasarlas/internetes

Részletes jogszabály:
http://njt.hu/cgi_bin/njt_doc.cgi?docid=167547.260043

Vételár:
A termékek mellett feltüntetett árak a termékek kiskereskedelmi vételára, mely tartalmazza az általános forgalmi adót is.

A rendelés menete:
A rendelés menete:
Cégünk a megrendeléseket maximum 3 munkanapon belül juttatja el vásárlóihoz. A rendelések hétköznap, munkanapokon, napi rendszerességgel kerülnek kiszállításra.

Megrendeléséhez szükséges információk:
- Vezeték és keresztnév
- Szállítási cím (Postafiók megadása esetén a szállítást nem tudjuk vállalni.)
- Számlázási cím (amennyiben eltér a szállítási címtől)
- E-mail cím
- Telefonszám

Amennyiben regisztrál az oldalon, a megrendeléshez szükséges információkat csak a regisztrációnál kell megadnia, mert az adatait rendszerünk tárolja.

A rendelés folyamata:
1. Kiválasztja a termék(ek)et
2. Kitölti az információs ablakot
3. Elküldi a megrendelést
4. Munkatársunk felveszi Önnel a kapcsolatot, a visszaigazolás érdekében
5. A futárszolgálat házhoz viszi a küldeményt.

A megrendelt termék(ek) árát, illetve a fuvarköltséget a vevő a csomag átvételekor a kézbesítőnek fizeti ki.
(A megadott szállítási árak tartalmazzák az utánvét költségét és az ÁFA-t.)

Kérjük, a megrendelés elküldése előtt, ellenőrizze a kosárba helyezett termékeket és annak árait is!

Szálítás:
A szállítást csak háztól-házig vállaljuk. A termékek lakásba, ingatlanba történő beviteléről a vevőnek kell gondoskodnia!
A kiszállítás pontos időpontjáról a +36 30 525 9646-os telefonszámon kérhet tájékoztatást.
A szállítást megelőző napon, kollégánk telefonos egyeztetés keretében tájékoztatja a megrendelőt a másnapi szállítás időpontjáról.

Megrendelés, a szerződés létrejötte:

Figyelem! A 45/2014 sz. Kormányrendelet értelmében a vásárlónak tudomásul kell vennie, hogy a termék megrendelése fizetési kötelezettséggel járó művelet.
A megadott adatokat megrendeléskor, illetve azok elküldése előtt is javíthatja. Tévesen megadott adatai (megrendelés, személyes adatok)kizárólag írásos (e-mail) módon történő egyeztetés útján módosítható.
Regisztrációs adatait tartósan, bejelentkezési adatait és megrendeléseit a kiszállítástól számított egy évig rögzítjük.
Figyelem! A szerződés nem tekinthető írásba foglaltnak, iktatásra nem kerül.

Megrendeléseket a hét minden napján 0-24 óra között fogadjuk.

Ha Vevőszolgálati munkatársunk a házhozszállítási napot megelőző munkanapon délelőtt 12 óráig Önnel nem tudja felvenni a kapcsolatot, a megrendelés elfogadását felfüggesztjük. Vevőszolgálati munkatársunk 5 munkanapon belül ismételten megkísérli felvenni Önnel a kapcsolatot. Ha ekkor sem tudjuk elérni, megrendelését tárgytalannak tekintjük.

A visszaigazolás megtörténtével, a megrendelő és a KG Promotion Kft. között létrejön a szerződés.

A szerződés nyelve, az alkalmazandó jog.
A szerződés magyar nyelven jön létre és rá a magyar jog az irányadó.

Fizetési módok:

- Fizetés utánvéttel - a rendelt áruk ellenértékét átvételekor a futárnak készpénzzel egyenlíti ki a megrendelő.
- Fizetés előre utalással - a rendelt áruk ellenértékét a kollégákkal történt egyeztetés után banki átutalással egyenlíti ki a megrendelő az alábbi számlaszámra:
Számlaszám: 11600006-00000000-25403833 Erste Bank Zrt.

Vásárlástól való elállás:

A távollévők között kötött szerződésekről szóló 17/1999. (II.5.) és a 45/2014.sz Kormányrendelet szerint a vevő az eladóval elektronikus úton kötött szerződéstől, 14 munkanapon belül indokolás nélkül elállhat. A Vevő ezt a jogát a megrendelés leadásától kezdve gyakorolhatja az Eladóhoz eljuttatott nyilatkozattal. Írásban történő elállás esetén azt határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha a Vevő nyilatkozatát a határidő lejárta elött elküldi. A fogyasztó viseli az elállási jog gyakorlása miatt a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket. A Vevőt ezenfelül egyéb költség nem terheli. Az Eladó azonban követelheti a termék nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. Ha a Vevő indoklás nélkül, a fent meghatározott határidőn belül, a fenti feltételeknek megfelelően kívánja a terméket visszaszolgáltatni, a Vevő által kifizetett összeget az Eladó az elállást követő 14 napon belül visszatéríti a Vevőnek.

Egyedi rendelésre készült termékekre vonatkozó elállási jog gyakorlása:

A vállalkozás nem köteles olyan termékek visszavételére, amely a fogyasztó személyéhez kötött, illetve amelyet a fogyasztó egyedi utasításai alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, ha ezekben az esetekben elfogadnánk az elállási jog gyakorlását, akkor gazdaságilag értéktelenné válna a dolog, hiszen a kereskedő már nem tudná a kizárólag az azt megrendelő fogyasztó számára értékkel bíró egyedi jellegű terméket más vevő számára értékesíteni. (forrás: nfh.hu)

Egyedi esetekben – saját hatáskörben – dönthet a termék visszavételéről, a visszafizetendő összeget pedig egyedileg, a termék állapotától függően állapítja meg.
Felhívjuk szíves figyelmét, hogy terméket kizárólag számlával együtt tudunk visszavenni vagy cserélni. Az elállási jog gyakorlása miatt, az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatosan felmerült költségeket minden esetben a megrendelő viseli, egyéb költség ezen felül nem terheli. Vásárlási szándékától – indoklás és egyéb költség,
kötelezettség nélkül – rendelése feldolgozási folyamata során is elállhat.

Termék átvétele:

A szálítási sérülésből eredő utólagos kellemetlenségek elkerülése végett minden esetben ellenőrizze a terméket annak megérkezésekor!
Amennyiben a termék sérülten illetve hiányosan érkezik Önhöz, annak átvételét függessze fel, és a terméket küldje visszarészünkre a szállítóval, hogy a következő munkanapon újra küldhessük.
A szállítólevél aláírásával igazolja a futárszolgálat felé a termék sértetlenségét, ezután már a szállítási sérülésre való hivatkozás érvényét veszíti.

Kérjük, figyelmesen vegye át a termékeket!

Garanciális ügyintézés menete

A reklamáció feltétele a terméken észlelt hiba fotóval történő dokumentálása az áruház felé, melyet kérünk a reklamációs levélhez csatolni. A fotó elmaradása esetén nem áll módunkban az adott probléma kezelése!

Adatvédelem:

Teljes mértékben tiszteletben tartjuk vásárlóink jogát személyes adatainak védelméhez. Kijelentjük, hogy semmilyen körülmények között nem osztjuk meg, értékesítjük, vásárlóink személyes adatait harmadik fél számára. Adatainak kezelésekor az 1992. évi LXIII adatvédelmi törvény szerint járunk el.

További segítségért forduljon Vevőszolgálatunkhoz.